Saturday, November 7, 2009

khas buat pelajar spm smk langkawi pulau tuba


assalamualaikum w.b.t.h
dalam kehidupan ini ada suka ada duka ada pertemuan adanya perpisahan, yang hilang pasti berganti, bg kami berdua(cikgu sarah n cikgu izah) kami terlalu menyanyagi kamu semua, kamu semua sentiasa dihati ini tidak penah kami melupakan kamu semua ini kerana setiap kenangan bersama kamu semua adalah saat yang paling manis buat kami, kemana pun kami pergi kami tidak lagi menjumpai penganti kalian semua, bergitulah istimewanya kamu semua dihati kami.
impian kami ingin sekali bertemu kamu sebelum spm tapi apakan daya Allah tidak memberikan kami kesempatan untuk berbuat demikian, walaupun kami berusaha berjumpa kamu semua ketika lawatan ke pulau pinang tp itulah dikatan tiada rezeki kami untuk melepaskan rindu buat kalian semua...tak palah insyaallah suatu hari nanti pasti kita berjumpa jugakan.
PESANAN KHAS DARI CIKGU SARAH (UMI)
buat pelajar tingkatan 5 yang umi sayangi, umi harap kalian tabah,tenang ketika menempuhi dunia peperiksaan, jgn sesekali kalian leka kerana tersilap langkah pasti kecundang. jgn cuba-cuba untuk tidur dalam dewan peperiksaan, sekiranya tertidur masa kalian akan terbuang. jagalah tatatertib kamu ketika berhadapan dengan guru-guru dan hormati mereka. selesaikanlah sengketa kalian sebelum melangkah ke dewan peperiksaan. bekas-bekas pelajar krk 07 mesti masih ingat apa yang umi lakukan dalam kelas kalian sebelum pmr 07. jadi buatlah seperti yang umi pesan selalu sebelum umi meninggalkan kalian dulu. buat yang terbaik kerana kalian adalah yang terbaik dalam kalangan yang terbaik. yakin boleh!!! U I LUV
jadi saya harapkan kamu semua ingat-ingatlah pesanan umi...dan jgn lupakan pesanan saya ini setiap apa yang kita lakukan dengan ikhlas pasti akan memeperolehi kerjayaan. kamu jangan leka dengan apa yang kamu perolehi ketika percubaan ingat peperikasaan sebenar adalah dugaan yang bakal kamu tempuhi. jadi tempuhilah dengan azam yang tinggi. untuk mengapai azam itu kalian semua perlulah berusaha,berusaha,dan terus berusaha. di samping itu jangan kalian lupa untuk memohon restu dari ibu dan ayah serta guru-guru semua agar kalian semua sentiasa di doa oleh mereka.
jadi selamat maju jaya dan semoga kalian semua cemerlang dalam spm. saya dan umi sentiasa mendoakan kerjayaan kalian semua, buatlah yg terbaik bagi masa depan dan hidup kamu. we love u all. jaga kesihatan serta tidur sebelum memasuki dewan peperiksaan.
ok sebelum kami berdua mengundur diri ingatlah kami berdua sayang kamu semua. pastikan kerjayaan milik kamu semua.
wassalam jumpa lagiiii.....form sarah n izah....

No comments:

Post a Comment