Wednesday, June 17, 2009

Salam

First blog i've written.hehehe..

3 comments:

  1. aitttt...tulis la sumthing..hohoho

    ReplyDelete
  2. hahaha.....
    first time saya di maktab perguruan perlis....
    entah mengapa rasa hati tak gembira mungkin tak sesuai..tapi bila difikirkan cita-cita yang membara ini aku teruskan juga dengan rasa gembira.....tak ku sangka kumpulan ku kali ini akan dihantar ke pendalaman ke sabah n sarawak...tapi aku amat bersyukur kerana aku diberi peluang untuk mencurahkan bakti kepada mereka yang amat memerlukan khidmat ku.....

    ReplyDelete
  3. walau pun aku di IPGM kampus perlis ini sungguh gembira...tapi aku amat teringat kepada anak didik ku di SMK Langkawi pulau tuba...aku amat menyayangi mereka...aku nak sangat lihat mereka berjaya dalam hidup mereka...buat anak didik ku yang terbaca blok ku..percayalah aku amat menyayangi kalian semua belajaR RAJIN2,JAGA DIRI N TINGKAH LAKU....janganlah kalian sakitkan hati guru2mu kerna sedikit terkecil hati guru2mu buruk padahnya....

    ReplyDelete